Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Prenses Tanberk, Kiracısıyla Mahkemelik: “Başka Dairem Yok”
- Onur Çelik
- 20 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
İTO Başkanı Avdagiç: Ekonomik Politikalar Yeniden Gözden Geçirilmeli
- Onur Çelik
- 26 Nisan 2026
- 3 min read
- 0
Atlas Çağlayan davasında yeni karar! Aileyi tehdit ettikleri iddia edilen sanıklara hapis cezası
- Onur Çelik
- 26 Haziran 2026
- 3 min read
- 0