Reklam izlemek istemeyenlere darbe: Süresi 1 saate çıktı

YouTube Kullanıcıları Saatlerce Reklamlarla Mücadele Ediyor

YouTube platformunda son günlerde bazı kullanıcılar, atlanamayan saatler süren reklamlarla karşılaştıklarını belirterek isyan ediyor. Peki, acaba bu durum gerçekten YouTube’un kasıtlı bir hamlesi mi?

REKLAM ENGELLEYİCİLERİ İŞİ ÇIĞIRINDAN ÇIKARDI

İlk olarak şüpheler, Premium üyeliğe zorlama girişimi olarak yöneldiği düşünülen YouTube’a çevrildi. Fakat yapılan incelemeler, saatler süren reklamların asıl kaynağının reklam engelleyici yazılımlar olabileceğini gösterdi. Bu yazılımlar, reklamları tanıyamayarak normalde kısa olan videoları uzun saatler süren oynatma sürelerine dönüştürüyor.

BİR VEYA ÜÇ SAAT, TAMAMEN İZLEMEK ZORUNDA MISINIZ?

Ekran görüntüleri, üç saate kadar uzanan bu reklamların atlanamadığını açıkça gösteriyor. Kullanıcılar da durumu, “Saatlerce reklam izlemek zorunda mıyız?” şeklinde sorguluyor.

YOUTUBE NEDEN SAVAŞ AÇTI?

YouTube, reklamlardan gelir elde etmenin yanı sıra reklamsız Premium paketlere yönlendirme amacı güdüyor. Ancak şirketin resmi kanalları, saatler süren reklamların kendi politikalarıyla ilgisinin olmadığını; bunun büyük ölçüde reklam engelleyicilerle yaşanan bir teknik sorun olduğunu belirtiyor.

Sonuç olarak, YouTube’da keyifli vakit geçirmek isteyenlerin aklını kurcalayan soru, “Bu kesintisiz reklam maratonu gerçekten YouTube politikası mı, yoksa engelleyici yazılımların etkisi mi?” şeklinde.

Related Posts

Elon Musk’ın “Robotaxi”si engele takıldı

Tesla’nın, otonom araç projeleri kapsamında kullanmak üzere “Robotaxi” kelimesi için yaptığı marka tescil başvurusu, ABD Patent ve Marka Ofisi (USPTO) tarafından reddedildi. Kararın gerekçesi, terimin sektörde çok genel ve tanımlayıcı bir ifade olarak kullanılması. Başvurunun “sadece tanımlayıcı” olduğu belirtilerek, Tesla’nın bu kelimeyi ticari marka olarak tescil ettirmesi uygun bulunmadı.

Bilek güreşinde İspir’in başarısı

Erzurum’un İspir İlçesinde eğitim hizmeti veren Ziya Paşa Ortaokulu Ardahan’da yapılan Okullar Arası Bilek Güreşi Şampiyonası’ndan zaferle çıktı.

Kayıp tektonik levha yeniden ortaya çıkıyor…

Utrecht Üniversitesi’nden jeologlar, on yılı aşkın süredir varlığı öngörülen “Pontus Plakası” adı verilen dev tektonik levhayı, manto tabakasındaki sıcaklık anomalileri ve geniş saha verilerini birleştirerek dijital ortamda yeniden ayağa kaldırdı.

Yapay zekaya göre Anneler Günü’nde annenize en az bir kez vermeniz gereken hediye!

Yapay zeka analizleri, bu yıl Anneler Günü’nde en anlamlı hediyenin, alıcısına özel olarak tasarlanmış ve duygusal emek barındıran armağanlar olduğunu gösteriyor.

Android akıllı telefon kullanıcıları artık basit bir güncellemeyle SMS reklamlarından kurtulabilecek

Google Mesajlar’a “Abonelikten Çık” düğmesi geldi. İstenmeyen tanıtım SMS’leri artık son bulacak.

Casio, karbon fiber saat modelini tanıttı!

Casio, dayanıklılığıyla öne çıkan G-Shock serisine yeni bir model ekledi. MTG-B2000YBD-2A kod adıyla duyurulan saat; karbon fiber takviyeli yapısı, metal bileziği ve akıllı işlevleriyle dikkat çekiyor. Japonya’da yaklaşık 1.280 dolarlık fiyat …